marți, 17 noiembrie 2009

un nou inceput....


Si am mai crescut,s-a mai adaugat o floare in buchetul vieti mele....
de azi s-ar zice ca sunt majora...am viata in maini de azi....trebuie sa stiu ce vreau,ce o sa fac,si cum o sa fie tot.......orice greseala face viata o sa dea vina pe mine pentru tot....voi urca scari voi cobora altele,voi deschide usi,mi se vor inchide altele,ma voi intreba...."acum.... ce sa fac? cum sa fac? unde sa merg? unde sa ma intorc poate?"sunt ca un nou nascut dar fara mama si fara tata...care isi incepe viata AZI....incaltata in papuci noi, niste papuci care poate se vor rupe...ca si mine..poate voi obosi in aceasta calatorie....si ma voi opri...dar nu voi inceta niciodata sa visez.........asta e viata, asta e destinul......

2 comentarii:

  1. La multi ani! Si sa inveti din fiecare lucru lectia de maturitate, si sa nu uiti ca sunt usi care trebuie sa ramana interzise, si scari care urca catre nicaieri. Un drum placut! Nu uita sa iti pui centura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase cuvinte ai ales pentru a descrie ceea ce va urma in viata ta! Cum ai spus si tu "voi urca scari, voi cobora altele" in continuare vei avea parte de bucuri dar si de incercari, si nu uita caderea este un mijloc de a te face sa te ridici mai sus.Succes pe drumul numit viata!Eu iti tin pumni!

    RăspundețiȘtergere