marți, 28 februarie 2012

Imi doresc...


Imi doresc asa de multe lucruri incat nu stiu cu ce sa incep.
Imi doresc sa fiu din nou copil si sa adorm pe genunchii bunicii,
Imi doresc sa o am acum langa mine sa ii spun ce nu ar reusit niciodata sa ii spun, ca o IUBESC..
Imi doresc sa dau timpul inapoi sa ii am pe toti cei dragi langa mine care au plecat, sa le mai aud macar o data vocea si sa le spun multumesc  pentru tot ce au facut pentru mine. 
 Imi doresc sa invat sa uit de griji, suparari, dezamagiri, sau cel putin sa ma obisnuiesc cu ele incat sa nu mai doara atat de tare.
Imi doresc ca toti cei care m-au ranit, sa aiba parte de aceeasi suferinta, poate asa vor intelege sa nu-si mai repete greselile.
Imi doresc  sa petrec cat mai mult timp in natura in orice anotimp.
Imi doresc  sa-mi reamintesc cum sa rad asa cum radeam mai demult.
Imi doresc  sa am mereu sufletul tau alaturi de al meu.
Imi doresc  viata de cand eram copil…
Imi doresc....
In naivitatea mea, cred ca daca iti tot repeti dorintele, cineva o sa le auda pana la urma si o sa ti le implineasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu