vineri, 21 iunie 2013

Nu am regrete. Poate doar asteptari prea mari...

       Acum trei ani iti spuneam cat de usor si frumos e totul aici. Iti spuneam cat mult iubesc alegerea facuta si cat de bine ma simt.
       Azi iti pot spune ca timpul a trecut si o data cu el am trecut si eu, prin tot ce mi s-a dat  cu bune si cu rele. Nu regret nici acum pentru alegerile facute pentru ca m-au facut sa fiu cine sunt astazi chiar daca nu e chiar ce mi-am dorit sau ce imi doaream sa fie la capat de drum. Acum consider doar ca timpul s-a oprit in loc pentru un an...un an in care am sansa sa repar ce am gresit si sa o iau pe un alt drum poate mai bun.
Am avut asteptari, am avut vise, am avut dorinte atat de mari dar poate mai este timp inca sa mai cred ca intr-o zi va fi asa cum am sperat si am visat ca o sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu