luni, 18 noiembrie 2013

Da....Imi placi!

               Imi placi desi nu esti pentru mine.
               Imi placi desi nu esti al meu.
               Imi placi desi uneori ma superi  rau de tot.
               Imi placi desi altii nu te plac si imi spun ca nu esti ceea ce pari.
               Imi placi desi tu pe mine nu. ( Raule :( )

               Imi placi pentru ca esti vesel mereu.
               Imi placi pentru ca esti langa mine la greu. ( In ultima vreme cam putin. >:P )
               Imi placi pentru ca esti sincer.
               Imi placi pentru ca esti un dulce chiar daca nu vrei sa pari chiar asa.
               Imi placi pentru ca esti prima persoana la care imi vine sa sun cand mi-e greu.

De ce pe tine? asta nu mai stiu.  :(  :-??





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu